12/11/22

Rekordowe wyniki oraz nowi szefowie pionów sprzedaży, produktu i komunikacji


3,1 milionów użytkowników miesięcznie niezmiennie plasuje eBilet na pierwszym miejscu wśród serwisów biletowych w Polsce. Rozwijający się biznes wymaga odpowiedniego wsparcia - Iga Mączyńska, Daniel Łopata i Artur Owczarek zasilili naszą załogę obejmując odpowiednio stanowiska Communication Leader, Head of Sales i Head of Product! 👏🏻


Po odmrożeniu branży organizatorzy wracają z nowymi i zaległymi wydarzeniami, a ich oferta stale się poszerza. Fani rozrywki spragnieni są wspólnego przeżywania emocji podczas koncertów, festiwali, sztuk teatralnych, czy widowisk sportowych. Świadczą o tym rekordowe wyniki eBilet - tj. ponad 1,4 miliona sprzedanych biletów i 21 tysięcy wydarzeń w ofercie w pierwszej połowie 2022 roku.


W minionym półroczu oprócz zrealizowania rekordowych wyników sprzedażowych, jeszcze mocniej rozwijaliśmy współpracę z Allegro. Wspólnie przeprowadziliśmy dwie przedsprzedaże dla klientów Allegro SMART!, podczas których pule biletów na Męskie Granie i koncerty Dawida Podsiadły wyczerpały się już w kilka minut. To pokazuje jaki klienci mają głód rozrywki i jak duży potencjał drzemie w naszym segmencie.
-Edyta Sidwa, prezeska eBilet

Idzie nowe! Wzmocniona reprezentacja

Do zespołu eBilet dołączyli Iga Mączyńska, Daniel Łopata i Artur Owczarek jako szefowie pionów komunikacji, sprzedaży i produktu.


eBilet tworzą ludzie z pasją. Pasją do tego co robią, ale także czerpiący radość z dostarczania pozytywnych emocji innym - takich związanych z ofertą, zakupem, współpracą czy brandem. Tym bardziej nie możemy doczekać się, aż nasi nowi liderzy przystąpią do działania!
-Bartek Troński, wiceprezes zarządu

Iga Mączyńska jest związana z branżą PR od niemal 7 lat. Zanim dołączyła do eBilet zdobywała doświadczenie pracując w globalnych agencjach public relations - MSL oraz Cohn & Wolfe dla klientów z branży rozrywkowej, beauty czy technologicznej.Przez ostatnich pięć lat obsługiwała Netflix kierując projektami z zakresu publicity międzynarodowych i lokalnych tytułów oryginalnych (m.in. Dom z papieru, The Crown, Zachowaj spokój). Wyspecjalizowała się również w dziedzinie PR brandowego, a także prowadziła działania korporacyjne m.in. wprowadzenie Netflix na rynki czeski i węgierski.Do eBilet wniesie nowe kompetencje związane z tworzeniem strategii komunikacji B2B i B2C, budowaniem relacji, employer brandingiem oraz codzienne small talki o filmach i serialach, które pochłania nałogowo.


Daniel Łopata ma kilkunastoletnie doświadczenie managerskie w branży telekomunikacyjnej w obszarze B2B. Odpowiadał za obszary Wsparcia Sprzedaży, Obsługi Klienta, a przez ostanie 4 lata w T-Mobile z sukcesami zarządzał Departamentem Sprzedaży do Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Danielowi od wielu lat bliskie są również rozrywka i sport. Ma na swoim koncie nagrane trzy rapowe albumy. Możemy usłyszeć go również w roli spikera podczas meczów Legii Warszawa. W roli Head of Sales odpowiadał będzie za projektowanie, wdrażanie i doskonalenie kluczowych procesów sprzedaży oraz tworzenie strategii komercyjnej.

Artur Owczarek posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży internetowo - technologicznej. Trzynaście lat związany był z Grupą o2 i późniejszą Grupą WP, w której m.in. zarządzał Departamentem Produktu Multimedialnego, skupiającym się nad rozwojem platformy telewizyjnej WP Pilot oraz radia internetowego Open Fm. W latach 2020-2022  pracował w Chmurze Krajowej, obejmując m.in. stanowisko Head of Delivery. Jego zespoły zajmowały się kompleksowym wytwarzaniem oprogramowania Cloud Native oraz migracją całych środowisk i produktów do chmur publicznych. Jako Head of Product w eBilet będzie dbał o kształt całego portfela produktów, zarówno dedykowanych B2C m.in. portal eBilet.pl, jak i systemowych rozwiązań dla partnerów B2B. Prywatnie największą pasją Artura jest jego rodzina, a wśród jego zainteresowań znajdują się także film, muzyka, sport i psychologia.