- Ponad 3 mln użytkowników miesięcznie poszukuje na eBilet pomysłów na spędzanie wolnego czasu. Na przestrzeni roku cena biletu na koncerty wzrosła średnio o 28%, ale w dobie recesji nadal jesteśmy w stanie przeznaczyć więcej pieniędzy na długo wyczekiwany koncert.
- Lider wśród serwisów biletowych w Polsce, po 7 latach wprowadza nową identyfikację wizualną oraz przedstawia unowocześniony portal eBilet.pl.
Rozrywka na trudne czasy, czyli show must go on
Zdecydowana większość 2022 roku to absolutny boom w sprzedaży biletów. Jednak w ostatnich tygodniach widzimy lekkie wyhamowanie, zwłaszcza w mniejszych miejscowościach. Mimo, że cena biletu na występ ulubionego artysty jest wyższa średnio o 28% w porównaniu do roku poprzedniego, publiczność potrzebuje spotkań, doznań i oderwania od codzienności. Fan jest w stanie jednorazowo przeznaczyć więcej pieniędzy na długo wyczekiwany koncert ulubionej gwiazdy. Prognozujemy jednak, że w 2023, pomimo trwającego kryzysu, wartość rynku wzrośnie. Głównie za sprawą idących w górę cen biletów, chociaż warto podkreślić, że są one wciąż nieproporcjonalnie niższe do rosnących kosztów produkcji wydarzeń takich jak transport, energia czy scenotechnika.
Bartek Troński, wiceprezes eBilet
Nowy image i wizja lidera
Wspólne biuro, nowa, nowoczesna identyfikacja wizualna i dodanie Powered by Allegro do logotypu to kolejny krok w kierunku umacniania synergii z Grupą Allegro. W II kwartale 2022 eBilet przyczynił się do zwiększenia dynamiki wzrostu GMV Grupy o 1,3 punktu procentowego. W kwartale III było to 0,5 punktu. Chcemy, by nasi klienci kojarzyli zakupy na eBilet z wygodą i bezpieczeństwem, które są naszymi wspólnymi wartościami w Grupie Allegro. W przyszłości będziemy jeszcze mocniej rozwijać synergie w zakresie przedsprzedaży na topowe wydarzenia i zniżek dla Smartowiczów, merchu artystów, szybkich dostaw, nowoczesnych usług w tym usług finansowych.
Edyta Sidwa, prezeska eBilet