Cześć Promotorze, Cześć Promotorko!
Czy wiesz, że z eBilet możesz mierzyć wyniki swoich kampanii promocyjnych? Co więcej, wprowadziliśmy właśnie zmianę w analizie ruchu na naszym portalu. Dzięki niej skuteczniej dotrzesz do osób, które już wykazały zainteresowanie Twoją ofertą, ale potrzebują jeszcze chwili, by podjąć decyzję o zakupie biletu.
Możemy śledzić ruch użytkownika aż przez 7 dni
Jeśli prowadzisz własne kampanie marketingowe, możesz mieć pełny wgląd w ich wyniki na eBilet. Podłączymy narzędzia, które dzięki stworzonym przez nas dedykowanym linkom, pozwolą Ci na bieżąco monitorować ruch pozyskany przez Twoje działania promocyjne. Zobaczysz go w swoich panelach administracyjnych, takich jak Meta, Google Analytics i wiele innych.
Teraz zamiast patrzeć na pojedyncze sesje, śledzimy aktywność użytkownika na stronie przez 7 dni od jego pierwszej wizyty, nawet jeśli wraca na nią kilka razy w krótkim czasie.
Jakie są korzyści?
- Szerszy kontekst o ruchu - możesz analizować zachowania użytkownika powracającego do strony po kilku godzinach lub nawet dniach.
- Dokładniejsza analiza - dzięki bardziej precyzyjnemu śledzeniu ścieżki użytkownika możesz lepiej dostosować i konwertować swoje działania reklamowe.
- Precyzyjniejsze reklamy, które trafiają w sedno - lepsze zrozumienie zachowań klienta pozwoli zagwarantować mu spersonalizowane doświadczenia zakupowe.
Przy okazji wprowadzonych zmian przypominamy, że możemy uruchomić dla Ciebie różnorodne usługi z zakresu performance marketingu i monitorowania konwersji. Więcej informacji o udostępnianych przez nas narzędziach do śledzenia ruchu znajdziesz w załączniku lub pod linkiem:

Jeśli chcesz skorzystać z wybranej usługi, prześlij swojemu opiekunowi wymagane informacje (patrz załącznik lub link).
W razie pytań, jesteśmy do dyspozycji!