Wczorajszy wieczór zapamiętamy na długo – Jan Kaliński, szef obszaru Customer Activation and Engagement, odebrał dla nas aż dwie prestiżowe nagrody w XIII edycji konkursu Dyrektor Marketingu Roku.
🏆 Master of Content Marketing – za rozwój naszego serwisu lifestylowego eBilet NOW, który po zaledwie kilku miesiącach od startu osiągnął imponujący wynik 1 miliona wyświetleń w listopadzie. To dla nas dowód, że wartościowy content zawsze znajduje swoich odbiorców!
🏆 Master of Young Generation Marketing – za nasze niestandardowe podejście do skutecznej promocji rozrywki wśród pokolenia Z.
Kreatywne działania, takie jak m.in.:
- wielki Wyścig na Open'era,
- kolejkowanie z fanami pod Torwarem,
- format newsowy What the Fun o nowościach z branży muzycznej,
- video podcast Kultura Osobista - stawiający na pogłębione rozmowy z artystami,
- wykorzystanie efektu Taylor Swift,
- najmniejszy charytatywny koncert świata zagrany przez influencerkę, Magdę Beredę, z okazji finału WOŚP
pokazały, że potrafimy być blisko naszej najmłodszej społeczności. Bo my też jesteśmy rozrywkowymi freakami i fanami z krwi i kości! 👏💪
Nasz magazyn online eBilet NOW, w kilka miesięcy po launchu ma dziś milion użytkowników i ROI przekraczające 600%! Druga statuetka, to efekt ciężkiej, ale bardzo satysfakcjonującej, pracy w social mediach. Na Instagramie w ciągu roku urośliśmy o 71%, na TikToku o 180%, na YouTube o 111%
- mówi Jan Kaliński.
Ogromne podziękowania dla całego teamu za kreatywność, pasję i zaangażowanie – to dzięki Wam możemy świętować takie sukcesy! 💙
Te nagrody to nie tylko nasze osiągnięcia – to wynik współpracy i zaufania, jakie budujemy z naszymi partnerami i organizatorami. Dziękujemy za przestrzeń na odważne pomysły i za wiarę w siłę nowoczesnego marketingu.
Zwieńczeniem wieczoru było wręczenie nagród branżowych dla Polin i SWPS przez naszego prezesa Jakuba Jasińskiego w kategorii Kultura, sztuka, edukacja.