Zespół Genzie w pierwszych dniach od ogłoszenia swojej trasy koncertowej wyprzedał prawie 50 tysięcy biletów. Kilka tygodni później EKIPA ogłosiła swój festiwal.
Fani Genzie wykazują wyjątkowe zaangażowanie na profilach social media eBilet, porównywalne z reakcjami społeczności takich artystów Charli XCX, Big Time Rush czy Dua Lipa. Ich aktywność przy ogłoszeniach tras koncertowych pokazuje silną lojalność i dynamikę interakcji, wyróżniając się na tle innych artystów, takich jak Imagine Dragons, Taco na Openerze czy nawet Męskie Granie. To zaangażowanie świadczy o potencjale do wysokiej sprzedaży biletów i dużym zainteresowaniu koncertami influencerów
- mówi Iga Mączyńska, Liderka Komunikacji w eBilet.
![GENZIE OFFLINE TOUR - 1080x1080.jpg](https://prowly-prod.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/38725/assets/712304/large-74bea1b3da08dd6d5d18d934d0d4b289.jpg)
![EKIPA Festival 2025 - 1080 x 1080 px.jpg](https://prowly-prod.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/38725/assets/712305/large-a931c7b92770aecf05c1c893efa3e92e.jpg)