eBilet startuje z nowym formatem audio. Scena Główna to podcast, który zabiera słuchaczy w podróż po świecie muzyki, koncertów, popkultury i zjawisk, które wpływają na to, jak dziś odbieramy scenę muzyczną. To kolejny krok w rozwoju strategii contentowej firmy, która konsekwentnie inwestuje w treści premium wspierające sprzedaż biletów i budujące relację z fanami wydarzeń live. Odcinki będą miały swoją premierę co dwa tygodnie, we wtorek, a za mikrofonem usiądą Krzysztof Szyc i Jakub Wojakowicz.
Scena Główna to nie tylko rozmowy o muzyce. To próba zrozumienia, dlaczego niektóre zjawiska nas poruszają, co działa na scenie – i poza nią. Szukamy prawdy, fascynujących historii, zabawy i momentów, w których muzyka staje się czymś więcej niż dźwiękiem
– mówi Wojciech Patatyn, redaktor prowadzący serwisu eBilet NOW.
Podcast to naturalny rozwój naszego modelu. W eBilet NOW udowodniliśmy, że dobre treści nie tylko angażują, ale też realnie wpływają na biznes. Projekt pokazuje, że treści premium mogą wpływać na decyzje zakupowe użytkowników i wspierać rozwój całego sektora wydarzeń live. Teraz chcemy rozwinąć ten potencjał w formacie audio
- mówi Jan Kaliński, Head of Marketing w eBilet.
https://twoj.ebilet.pl/47eOJFd - spotify | odcinek 1
https://twoj.ebilet.pl/40Pd3tt - apple
Youtube: https://twoj.ebilet.pl/45Aosjs
Apple: https://twoj.ebilet.pl/4mnrtJq
Człowiek, który od lat stara się poznać świat muzyki od każdej możliwej strony. Najbardziej jednak lubi ją tworzyć i o niej opowiadać. Jako perkusista współtworzył takie kapele jak MopS, 99 czy obecnie Triphammer. Mózg solowego projektu Laura Blank. O muzyce od 6 lat opowiada w swojej audycji Smells Like Toxic w Radiu Aktywnym. Stara się być na czasie, jednak mentalnie dryfuje w latach 90. mimo, że urodził się w samej ich końcówce. Współzałożyciel kolektywu Yama, wiecznie zawieszony między mainstreamem a undergroundem.
Dziennikarz magazynu eBilet NOW. Od ponad dekady uwikłany w relację z polskim hip-hopem, którą sam określa mianem syndromu sztokholmskiego. Dużo mniej skomplikowana jest jego relacja z indie-artowymi gatunkami, kinem, grami czy angielską piłką nożną – po prostu je kocha.