Artur Owczarek dołącza do Zarządu eBilet jako Wiceprezes, wspierając Bartka Trońskiego, który od 1 sierpnia pełni funkcję Prezesa Zarządu. Duet ten łączy kluczowe kompetencje – commerce i technologię – które będą napędzać dalszy rozwój firmy w kierunku największego centrum wydarzeń w Polsce.
Nasza misja to znacznie więcej niż tylko sprzedaż biletów. Jako event tech dostarczamy promotorom technologię i narzędzia, dzięki którym rozrywka dociera do ludzi, a ludzie – do rozrywki. Tylko w 2025 wspólnie dostarczyliśmy fanom już ponad 23 tysiące godzin emocji na 8,5 tys. wydarzeń, a w najbliższych latach planujemy zwiększyć naszą ofertę przynajmniej dwukrotnie
– mówi Bartek Troński, Prezes Zarządu eBilet.
Dlatego w zarządzie potrzebujemy zarówno silnych kompetencji branżowych, jak i technologicznych. Cieszę się, że mogę wspólnie z Arturem i innymi liderami eBilet realizować naszą misję
– dodaje Troński.
Technologia to dla nas nie tylko fundament działania – to sposób myślenia o całym doświadczeniu uczestników i organizatorów wydarzeń. Budujemy platformę, która łączy emocje z danymi, inspirację z wygodą i skalę z lokalnością. Chcemy, by każdy promotor – niezależnie od wielkości swojego biznesu – mógł korzystać z naszych narzędzi w modelu self-service i podejmować trafniejsze decyzje, dzięki zaawansowanej analityce. Zapewniamy stabilność, której wymaga współczesny rynek, i kreujemy przeżycie, które zaczyna się już od pierwszego kliknięcia. To wszystko składa się na nasz cel: stworzyć największe centrum wydarzeń w Polsce – miejsce, gdzie spotykają się promotorzy, artyści i publiczność
– mówi Artur Owczarek, nowy Wiceprezes Zarządu eBilet.

- Bartek Troński – Prezes Zarządu
- Artur Owczarek – Wiceprezes Zarządu, Product & Engineering
- Daniel Łopata - Commerce
- Jan Kaliński – Marketing
Artur Owczarek - bio
- wdrożył nowy serwis internetowy eBilet.pl,
- osiągnął najwyższy w historii poziom wydajności i niezawodności systemów – umożliwiający obsługę największych startów sprzedażowych w Polsce,
- usprawnił procesy sprzedażowe i raportowe dla partnerów B2B, skracając czas udostępniania wydarzeń do sprzedaży i dostarczając promotorom precyzyjne dane.